Mínusovými znaménky oplývá zpráva NKÚ o kampaních na podporu českých zemědělců a výrobců: Klasa, Regionální potravina a Vína z Moravy, vína z Čech. Vymknuta z kloubů dobrá myšlenka zešílela: ministerstvo zemědělství, Státní zemědělský a intervenční fond a Vinařský fond vydaly na kampaně v letech 2008 – 2013 1,5 miliardy korun. Skoro k nevíře, že už dávno pár lidí, co seděli u takové nadílky, nesedí za katrem. Někdo to vymyslel, někdo zrealizoval, nikdo se roky neptal po výsledném efektu. Ať to byl, kdo to byl, mínusů a dlouhých prstů je v tom víc, než smluv a podpisů. Kauza Promopro má silnou konkurenci. Efekt se tedy dostavit musí. Jak s despektem napsaly noviny: jestli tohle není pro policii…?
Václav Souček , publicista ČRo Hradec Králové